SKÖN HELG

Hejhej, har inte skrivit sen i torsdags och då låg jag hemma och mådde inte alls bra. Är på något sätt tillbaka på ruta ett nu igen, okej inte riktigt så farligt men min röst är TOTALLT borta efter helgen samt så hör jag jätte dåligt i ena örat och det gör ont i det också.. haha jag ger snart upp, orkar inte med att ha ont /må dåligt längre och har inte tid heller... men men! 
 
I fredags var jag fortfarande lite krasslig men mådde tillräckligt bra för att kunna gå upp och göra saker, så solade en liten del av dagen, åt pizza och mot kvällen möte jag upp Markus som spenderade natten hos mig. Vi åt lite gott som han hade med sig och myste till Titanic (var hundra år sen jag såg den!!) dock somnade Markus innan den var slut haha.. men kollade nästan klart hela tills jag blev trött och stängde av.
På lördagen åkte vi in till stan och mötte upp tove, matte och jonte. 
Vi allihopa drog till statsparken där ett helt gäng hängde och spelade volleyboll & kubb, vi var där tills kvällen då vi drog iväg på fest, sedan gick vi hem till Markus och sov. Sjukt skön dag tack vare vädret och bra människor!
Idag slappade jag och Markus bara, kollade film och käka bakismat. Kan inte förstå att den killen är min, så himla bra han är. 
 
Den här veckan kommer nog bestå ganska mycket av plugg, och sola om vädret tillåter. Pusshej! ♡
 
 
 



Kom ihåg mig?