MYSFREDAG

Tidigare idag (första bilden snodd av Freija)

Hejheeeej! Ligger just nu i Markus säng ensam faktiskt, kom precis hem ifrån Freijas lägenhet där jag Tilda, Freija och Vickan hade myskväll! Slog på en film (som vi kanske såg 5minuter av pga att vi prata så himla mycket) åt gott och bara skratta och pratade. Tidigare idag efter skolan fikade vi alla 4 även på sultans och bestämde att vi skulle ses på kvällen. Var väldigt skönt att för engångskull vara nykter en fredag! Vi rundade av runt 20 i 12 för att Freija ska jobba imorgon och ja ska nog försöka sova alldeles strax.
Markus ramlar väl in om en stund, han är ute med sina killkompisar så orkar inte riktigt vänta uppe + att jag är sjukt trött och utvilad från dagen, sen har jag sån fruktansvärd träningsvärk från Markus och mitt träningspass.. Det är ett mirakel om jag kan gå imorgon då jag knappt har kunnat gått idag.. Dock stretchade jag lite förut och det hjälpte.

Iallafall ska väl sluta skriva nu, imorgon blir det först att föra med tjejerna hos Freija och sedan bär det av mot en halloweenfest! Seeyaaa



Kom ihåg mig?