18 års firande!

Jaha! då har ännu en helg passerat, and it's been a good one! var 18 års firande för Ebba igår vilket var väldig kul! först åt vi alla tjejer på pappa ninmari, sen var vi hos Ebba hela kvällen och drack, dansa och lekte lekar. Avslutade kvällen runt halv 2 och traskade hem till Markus. Idag har jag haft sån himla söndagsångest och har fortfarande, känns som att jag inte har något att se fram emot och då blir jag lite deprimerad haha, orkar inte med den här skolveckan heller.. men men. Hade det mysigt med Markus idag iallafall och åkte därifrån vid 5. 

Nu sitter jag här och väntar på min matbeställning från pappa, minimajs! haha är galen i det, så himla gott. Annars så vet jag inte om det blir skola imorgon, ska nog till sjukhuset om pappa hade tid, så kommer inte hinna vara i skolan något.

 

Ja det var väl allt, nu ska jag kolla det nyaste vampire diaries avsnittet.

här får ni lite bilder från gårdagens bravader. Pusshej! ♡

 

 

 
 
 
 
 

 

 




Kom ihåg mig?