Kort dag!

 
Kom hem från skolan för typ en halvtimma sen, sov hos markus igår så fick längre sovmorgon idag vilket var till 11. Väl i skolan fick jag reda på att vi bara hade en lektion vilket var grafisk illustration, så vi slutade vid 12. 
Imorgon ska jag till vårdcentralen till 11 så kommer skippa skolan pågrund av att jag hinner varken vara på hela första lektionen eller åka efter jag varit på vårdcentralen. Och sen så har vi ju studiedag på torsdag.. så ingen skola för mig på två dagar haha.
Har precis käkat lite mat och kollar just nu 22 jumpstreet, så jävla rolig film! såg den på bio när den kom ut också. 
Det är dock lite tråkigt att sluta såhär tidigt för man har inget att göra resten av dagen.. eller jag har inget planerat iallafall.
 
Ja det var väl allt, pusshej! 
 



Kom ihåg mig?