Lite nytt

Hårolja ifrån Exquisite.
 
 
 
Hejsaaan! kom alldeles nyss hem från stan, tog 14:45 bussen hem då Victoria och jag gick runt lite på stan innan jag åkte hem, fick med mig en ny laddare och en hårolja ifrån Exquisite, Victoria skulle köpa några ansiktsprodukter från Fru Quist så då passade jag på när dom hade 50% rea på alla hår produkter. Och den här oljan ska tydligen vara väldigt bra! Imorgon ska jag och Markus till friskis och svettis efter skolan, han har gymmat där förut men jag har inte det så ska nog förmodligen skaffa ett kort där och sen kolla lite. Ska bli kul att börja gymma men man är ju lite ringrostig, får hoppas man kommer in i det sen. Så ska nog i helgen eller nästa vecka köpa nya träningskläder plus skor, för kan inte säga att kläderna jag har på idrotten är så värst proffs. 
 
Ja det var väl allt, nu ska jag plugga lite. Pusshej! 



Kom ihåg mig?