GOOD DAY

 
Tisdag. Vaknade hemma hos markus imorse kl 10 ungefär då jag hade sovmorgon idag, tog bussen till skolan och hade grafisk illustration. Planerade sedan att dra till gymmet med Markus under håltimman som vi hade på tre timmar, men den vart inställd så då behövde jag inte stressa på gymmet iallafall. Åkte ner till friskis och mötte upp Markus och tränade. Sen gick vi hem till honom och somnade båda två i typ en timma och sen fick jag skynda mig iväg till bussen. För första gången kom 700 bussen nästan i tid? (5 minuter försenad) Se på den!
Känner verkligen hur mycket mer energi man får när man tränar, och sen känns det bra i kroppen.
Lite jobbigt nu i början när man får träningsvärk hela tiden och jag inte vet riktigt alla övningar/maskiner osv, tur att jag har Markus som hjälper mig. Min egna pt haha!
 
Har varit så skönt dom två senaste dagarna, ledig och sen bara en lektion idag. Nu är det bara att köra på resten av veckan och sen höstloooov, fan va skönt!! 
Åt precis lite mat men känner redan hur jag börjar bli hungrig igen... är så sugen på stekt broccoli.. ska nog fråga ifall vi kan köpa det, vore så gott!
Nä nu ska jag väl slå på en film/serie eller något och vänta på att tiden ska gå. Pusshej! 
 



Kom ihåg mig?