NY VECKA

Glömde bort att jag fyller år imorgon? är inte ens taggad heller, dock brukar jag aldrig vara det inför födelsedagar men lite pirr borde man väl känna.. aja ska bli kul att komma lite närmare 18 och att få pengar/presenter. Beställde ju bråvalla biljett här om dagen som var en födelsedagspresent!
 Jag är en sån där tråkig person som helst föredrar pengar eller en överraskning, alltså att man gör något än att få en present. Kan dock gilla mer att få en present om det är någon jag tycker om mycket som lagt ner tid att köpt något till mig. Men sen är det faktiskt mer roligare att göra något, som att åka bort någonstans eller äta ute typ. 
Har iallafall en väldigt lång sovmorgon imorgon och bara två lektioner + slutar tidigare, bra tajming till födelsedagen iallafall!
 
Inte så roligt inlägg men har inte så mycket mer att säga, måndag idag och lika tråkigt som vanligt. 
Pusshej! ♡
 
 



Kom ihåg mig?