As long as you are with me, there's no place i'd rather be.

 
Hejhej på er, det här kan nog ha varit den långsammaste och gråaste dagen på ett tag, vart tog solen vägen? Iallafall fyllde ju år igår så runt kl 6 åkte jag hem till Markus och spenderade natten där. Fick en jätte fin klocka och halsband av honom, så gullig! 
Imorgon har vi svenska nationella från halv 9 till 11 och sedan slutar jag! så blir en kort skoldag. Sen på fredag har vi ingen idrott så blir sovmorgon då, vilket vi haft varje dag denna vecka. Jätte många lektioner som är inställda både nu och nästa vecka! Men jag klagar inte.
 
Sitter just nu med en silvertoning i håret  ihopp om att få en lite ljusare ton, ska även köpa silverschampoo så ja hinner få det lite ljusare till sommaren! Sen så bleks det mycket i solen också.. Om det nu kommer någon...
 
Nä nu ska jag sluta babbla, Pusshej! ♡



Kom ihåg mig?