WEEKEND

Hejhej nu är ännu en helg över, gick överdrivet snabbt denna gång också tycker jag.. Iallafall på fredagen åt vi alla tjejer på rhodos och det var jätte mysigt och jag blev jääätte mätt kändes verkligen som att jag skulle spy men gott var det! sedan drog vi några stycken hem till Fredrik och Sofia på fest, vilket vart väldigt lyckat tycker jag! Markus och jag ramlade in hos honom någon gång runt kl 2.
På lördagen köpte vi pizzakit osv och tog med oss hem till Jacob där han och hans flickvän väntade på oss, så vi gjorde hemma gjord pizza och var med dom ända tills kvällen. 
Idag har vi bara legat inne och degat, käkat ännu mer pizza och sånt man gör på söndagar.
 
Annars så ska jag beställa lite kläder imorgon, var för några veckor sen och shoppade men det var första gången på väldigt länge och nu när jag har pengar och inte har något annat att slösa det på så kan man ju lika gärna slå till ifall man hittar lite fint. OCH ska nog beställa tid för att färga håret imorgon......Pusshej! 
 



Kom ihåg mig?