5 SAKER NI KANSKE INTE VISSTE OM MIG

 
- Är så himla glad att jag har just mina vänner och att jag hade turen att träffa dem!
 
- Förra året var det värsta året jag varit med om och jag mådde riktigt dåligt, är jätte glad över att jag mår så bra nu och tror verkligen det här året kommer bli mycket bättre!
 
- I sommar ska jag till Bråvalla för andra gången och är super taggad på hela festivalen, men mest av allt att se Kanye west. Har lyssnat på han så himla länge och blir helt pirrig i magen när jag tänker att jag äntligen ska få se honom!
 
- Ungefär 90% av alla jag träffar som inte känner mig tror att jag är utländsk (några som fortfarande gör.....) haha men jag är helsvensk!
 
- jag älskar att sjunga och har gjort hur länge som helst men har aldrig haft tillräckligt bra självförtroende att visa för folk, några av mina kompisar har hört mig och min familj.
 
Det var väl lite saker ni kanske inte visste om mig... :)
 



Kom ihåg mig?