TRE DAGAR KVAR

Hejheeej, har ingen blogglust alls just nu och det kommer nog inte ändras, men det är sommarlov så orkar inte sitta och skriva här varje dag. Hur som helst, midsommarafton har nu varit och hade faktiskt en jätte bra dag/kväll, även ifall den slutade lite tidigare än väntat, men den började så pass tidigt att det räckte haha.. 
På midsommardagen var jag bara med Markus och Adam hela kvällen, och skrattade alldeles för mycket. 
Och igår gick jag vi på bio, det vart 22 jumpstreet! så sjuuukt rolig film!! tips tips.
Just nu är jag hemma, sitter och skriver ner en lista på vad jag ska ha med mig till bråvalla & har tagit fram väskor och lite kläder. 
 
Imorgon ska jag in till stan för att träffa Markus innan jag åker och sen på onsdag drar vi iväg till Norrköping kl 1. Är lite stressad just nu men det ordnar sig, är sååå taggad!! att få dricka med sina bästa vänner varje dag och se fett med bra artister! det suger dock att min bästa vän Tove inte ska med eller min pojkvän... :(
Det var väl allt, pusshej på er! ♡
 
Från Bråvalla 2013. (SKA ta mycket mer bilder det här året!!)
 



Kom ihåg mig?