SOMMARLOV

 
 Vill bara ha min iphone 5s nu, har verkligen tröttnat på 4ans kassa kvalité på bilder..
 
Torsdags var sist jag uppdatera och sen dess har jag haft en sista dag i skolan med klassen och firat att vi gått ut 1an!! förstår inte hur tiden kan gå så fort? känns som att bara var en vecka sedan jag började på media. 
Men inga sura miner över det, två år kvar sen är det min tur! dock har man ju mixade känslor kring att faktiskt sluta skolan.. 
Har sen dess varit på fest två dagar i rad, studentmottagning för Adam och bara umgåtts med bra vänner!
Om en vecka är det midsommar och några dagar efter det sticker jag till bråvalla!! 
Sen en vecka efter det börjar jag jobba och gör det i 3 veckor till, så man kan säga att jag har ett litet sommarlov nu som sen forsätter efter jobbveckorna. Känns skönt dock att det inte börjar nu på direkten, behöver vila lite.
Idag har jag inte gjort något speciellt, vaknade upp hemma hos markus och åkte sedan hem för o fixa lite här, ska ikväll sova utan honom, känns tomt..
Ska underhålla mig med orange is the new black och käka ostbollar för det får jag aldrig göra när jag är med Markus så passar på nu hhahaha..
 
 hoppas ni alla har det bra! pusshej ♡



Kom ihåg mig?