ORANGE IS THE NEW BLACK

Hejsansvejsan har inte skrivit sen i söndags och är idag onsdag. Dagarna har rullat på, varit på djulö två dagar varav en av dagarna så tog jag mitt första dopp i sjön för i år! och det var faktiskt skönt. Tycker det är synd att det ska bli dåligt väder både i helgen och nästa vecka nu när det varit så bra. 
På fredag slutar jag äntligen ettan!! känns konstigt att det redan gått två terminer.. men ska bli så skönt med sommarlov.
Nu ska jag kolla på orange is the new black för det har kommit ut nya avsnitt!! tips till alla som inte sätt den serien, jätte bra! Pusshej! ♡
 
Hade väldigt vågigt/lockigt hår häromdagen, tycker det är sååå fint, men måste sova med flätor för att få det så, det är lite självlockigt av sig själv men inte så mycket. Skulle kunna tänka mig att lockpermanenta håret någon gång..



Kom ihåg mig?