EN VECKA KVAR

Min helg kort och gott har varit väldigt bra, den började redan i torsdags då jag åkte hem till Markus och var där med han och Jonte, vi gick sedan hem till Ronja och var där under kvällen och drack med bra folk. 
På lördagen vakna vi upp runt 1 och gick till en kina restaurang och käkade, därefter mötte vi Adam och sen var vi hela kvällen hemma hos Markus med några stycken och grillade. Vi vart uppe ända tills kl 8 på morgonen (jag somnade någon timma emellan där) och sov till nästan 4 på lördagen haha.. på kvällen vart det fest igen, och sen somnade jag, Markus och Jonte hos mig sent på natten.
Idag, söndag har jag inte gjort ett skit, gått runt och varit bakis. Sjukt bra väder ute också men har varit för trött för att orka vara ute haha.. 
En vecka kvar nu sen sommarlov!!! fattar inte, snart midsommar och sen direkt efter Bråvalla! 
Det var väl allt, Pusshej! 
 



Kom ihåg mig?