NEW YEARS EVE

(Tog knappt några bilder under hela kvällen och dom jag tog är inte så bra tagna men kanske slänger upp några någon dag. Annars får ni nöja er med bilder på mig hehe..)
 
Igår var sista dagen av året 2013 och idag är första dagen på 2014. Känner inte direkt att det är en så stor skillnad vilket det inte är förutom att man skriver året med en annan siffra, men det känns ändå skönt att få kasta iväg 2013 och börja 2014. Det här året tänker jag försöka göra till ett av mina bästa år. Firade in året igår  med fest, kyssar, vänner, alkohol och raketer. En av dom bättre nyåren. Idag har jag legat inne nästintill hela dagen och det ska jag fortsätta med, dock är jag väldigt sugen på chips vilket vi inte har hemma.. men orkar inte riktigt lämna sängen haha... Imorgon ska jag på fest igen och den här gången är det maskerad, ''The great gatsby'' inspirerat. Ska bli väldigt kul!

Pusspuss kompisar hoppas ni hade ett bra nyår!
 
mli

du är extremt fin!




Kom ihåg mig?