BACK TO SCHOOL

 
Oj nu har det varit väldigt tomt här på ett tag... tror sist jag skrev var dagen innan jag slutade jobba vilket var i juli någon gång. 
Vilket som så har skolan börjat nu! rullat in på andra veckan av 2an och vet inte riktigt hur jag känner för det. Lite skönt med rutiner och att träffa alla vänner, men samtidigt så tråkigt med att gå upp tidigt på morgonen, läxor, samt har vädret blivit jätte dåligt? Höst vill jag ha, men inte regn regn och regn.. Hade varit kul med lite sol då och då. 
Annars så har det ju såklart hänt massor med saker sen sist jag skrev men orkar inte riktigt skriva allt, har varit på kryssning, ett antal fester, och har även varit tillsammans med Markus i ett halvår 
Sen har min bästavän bytt linje och ska snart flytta till norrköping.. stöttar henne igenom allt så är jätte glad för henne, men känns lite jobbigt att inte ha henne så nära. Men det blir inget problem för oss, vi kommer alltid att ha kontakten. Kul att ha någon där man kan åka till också! :)
 
Annars så sitter jag på svenska lektionen nu 13:45, en till lektion vilket är ungdomskulturer sen slutar jag 10 i 4. Alltså lång dag idag, längtar bara hem till min säng och är sjukt sugen på avokado också.. 
Pusshej! 
 



Kom ihåg mig?