MIN HELG

 
  I fredags var det fest och jag tycker kvällen vart väldigt lyckad!! Bra väder och bra folk. Var även med Tove innan festen och åt mat på joans, saknat den typen så jädrans mycket!
Lördagen spenderades först med att vi åt pizza ute vid statsparken i det sköna vädret och mot kvällen så drack vi lite med några till hos Markus och sedan skulle vi vidare till min vän fredriks spelning, men jag stannade tyvärr kvar för var överdrivet trött och mådde inte riktigt bra i huvudet, men alla andra drog dit iallafall. Och idag har vi varit ute i det varma vädret för det mesta, sjukt hur varmt det var idag?! blev dock en väldigt svettig promenad ner till burger king som vi inte ens stannade vid pga för lång kö... nåja fick iallafall en kebabrulle sen så haha!

Det var väl allt från denna helg, hoppas ni har haft det bra! Pusshej! ♡



Kom ihåg mig?