LÖRDAGEN

Hejhej, nu är det sista dagen eller kvällen under detta påsklov och längtar inte ens en bit tillbaka till skolan.. det är väl att få träffa mina tjejer varje dag. Annars så har det här varit ett så sjukt skönt lov! jätte bra väder, många kvällar med bra vänner och alkohol, mycket skräpmat och sen har jag bara umgåts med Markus varje dag. Nu längtar jag bara ännu mer till sommarlovet, hela 30 skoldagar kvar?! sjukt hur snabbt tiden går...
Iallafall, i lördags var jag ju somsagt hos Elin på förkrök och det var sjukt kul, sedan begav vi oss alla till lokalfesten, och sen drog vi därifrån väldigt snabbt, tror det mest var för att både markus och jag var inte på ''lokalfest humör'' och för att vi var dööö hungriga haha! så vi gick hem till mig och käkade massa mat och var vakna ett tag till efter det & sedan sov vi. 
Och dagen efter det var vi ute mycket pga av det sjukt sköna vädret, var med adam och några, sen idag har vi bara chillat. Jag har varit trött hela dagen, somnade en eller två timmar innan bussen gick och nu är jag hemma!
Pusshej! ♡
 
 



Kom ihåg mig?