GLASS

Goookväll! har absolut inget intressant att skriva om idag, har bara legat inne och dött typ. Nejmen jag har varit otroligt trött så har sovit och sovit typ, vilket resulterar i att jag är riktigt pigg nu = inge sömn inatt. 
Men det gör inte så mycket för imorgon är det fredag och sedan påsklov i en vecka!! det enda dåliga med imorgon är väl att skoldagen avslutas med ett matteprov som jag inte alls tränat till....
 Just nu gör jag inget speciellt, såg sista avsnittet av How I met your mother nyss, och kan säga att jag grät! inte lika mycket som avslutet av Friends, verkligen inte. Men jag grät haha..
Hatar att alla serier ska ha ett slut, varför kan dom inte pågå föralltid!!!
 
Nu saknar jag bara Markus, vill pussas och kramas med honom buhuuu, aja won't be long tills jag får göra det så.
Hoppas alla haft en bra Torsdag. Pusshej! ♡
 
käkade lite glass förut.



Kom ihåg mig?