HÖST REDO

 






Hejhej, idag har jag äntligen shoppat!!! Blev inte så mycket men köpte precis det jag ville ha, och det har nog aldrig hänt förut.. Att jag åker och shoppar och får tillbaka det jag precis hade tänkt mig. Iallafall köpte en jätte gosig halsduk och två stora varma polotröjor som jag är helt inlove with!! Samt en mascara. 
Köpte även hårfärg idag (?????) Nu ska ombre-milla bort och jag ska bli mörkhårig! Lite sådär bra tajming till vintern. Vi får hoppas det blir bra! Sen har jag kikat på en vinterjacka/höstjacka som jag nog ska beställa imorgon! Då är min garderob a little step closer to being AUTUMN ready! Eller egentligen inte, vill ha hundra flera stickade tröjor! har knappt några snygga..
Men men, kollar just nu på ett väldigt spännande avsnitt av grey's och äter glass, inga planer alltså. 
Och måste tipsa om en grej, frusna vindruvor!! Sjukt gott, speciell gröna! Smakar lite som piggelin. Man har dom i frysen i en skål i ungefär 1 till 2 timmar sen är det klart!
 
(haha alltså ja måste skriva det för annars blir jag helt nojig, på första bilden har jag långa skor på mig, det är alltså inte mina vader som är mega tjocka till folk som inte kan se det........eh)
 
Nu ska jag inte skriva mera, pusshej.



Kom ihåg mig?