GOOD THINGS

Var bara tvungen att skriva ett litet kvällsinlägg, har mått halvdant hela veckan. Speciellt idag, en av anledningarna till varför jag varit hemma. 

Men några grejer fick mig på bättre humör, mycket bättre humör. Och hoppas det håller tills när jag vaknar upp imorgon, sånt där kan ändras så himla snabbt på mig. Inte humöret, mer hur jag mår. Jag kan fortfarande försöka vara glad osv men när man liksom vill må bra men man gör inte det pga av någon anledning, usch.
Iallafall
 
1. Tove min älskade bästis skrev lite roliga grejer och det får än alltid att må bättre. Att bara skriva med henne gör mig glad.
2. Fick typ nyss reda på att JK rowling ska göra en ny film om en av harry potters skolböcker osv. Står på aftonbladet. Är jätte taggad!!!! (älskar harry potter filmerna)
3. Fick veta att jag slutar kl 11 imorgon, OCH det är fredag, hur bra (???) + vi har studie dag på måndag, så extra extra lång helg. 

Förstår inte ens hur jag fortfarande kan må lite dåligt när jag vet alla dom här bra sakerna?? Men ska försöka putta bort dom där känslorna och vara glad endå. Så onödigt att vara ledsen över ingenting. Nu ska jag äta glass.
 
Pusshej (väldigt onödigt inlägg, but it's my blog bitches)
 
Det här är SÅ jag.

 
 



Kom ihåg mig?