THURSDAY

Tja, fick bli ett inlägg från mobilen idag, torsdag. Var hemma idag och i tisdags, vet att det inte alls låter bra med tänkte på att jag redan varit borta en gång i veckan sen vi börja. Eller det är rättare sagt inge bra. Och har ingen mer att skylla på än mig själv.
Så tänker inte gå in i det där mer, får bara mer ångest än jag har då. Men ska verkligen. Verkligen försöka bättra mig. Annars så är det fredag imorgon och det tackar och bockar jag för. Slutar även tidigt så det sitter ju fint.
Idag har jag kollat på två filmer jag inte hade sätt på länge, what happens in vegas och my sister's keeper. Båda med Cameron diaz.
I helgen har jag inga planer men känner för att göra något kul, så vi får se hur det blir. Nu ska jag kolla på en för jävla tråkig matte film, som är i hela en timma. Sedan svara på några frågor till det, ur tråkig läxa, men men you gotta do what you gotta do.

 

Min frukost var vääääldigt god idag, plättar med banan och riven kokos!

 



Kom ihåg mig?