WHEN SEPTEMBER ENDS

Tisdag: gick upp halv 6 som vanligt och traskade till bussen kl 07:18 och åkte somsagt till skolan, skoldagen gick väldigt fort enligt mig och det har blivit som så att elins mamma skjutsar oss till vingåker varje tisdag pga av att hon slutar då. Fin fint. 
Kom hem och åt mellis, sen råka jag somna i sängen i kanske en och en halvtimma, eller låg väl mest och dagdrömmde. Tog sedan en dusch sen har det inte hänt så värst mycket i mitt otroligt intressanta liv. 
Känns som att all min tid försvinner men det är ju knappast pga av att jag har mycket att göra, snarare tvärtom. Sover bort dagarna och ligger inne och kollar serier & surar för det mesta. Eller surar gör jag väl inte, är väl för det mesta ganska glad men vet inte om det kanske är att oktober har kommit och hösten som har ändrat ens inställning inför allting, skola, vänner, livet.
 
Väldigt poetisk jag blev nu då, nejmen tendens att tänka dåligt finns fortfarande kvar men försöker bättre mig på att se allt positivt. Som att vi i klassen (eller rättare sagt Ronja) övertalade vår lärare att skippa vår lilla lektion vi har på tisdag nästa vecka så får alltså en extra ledig dag, OCH (läs:sjukt chill vecka) vi börjar inte förns halv 11 på onsdagen. Se på den ni! Och sedan är det höstlov veckan efter.
Gud hade inte tänkt på allt detta, blev faktist lite peppad på allt nu haha, skolan tär verkligen på en.
nä nu ska jag minnsann slå på ett Grey's avsnitt och dricka en kopp te. Låter bra.
Tillsvidare!
 
En liten selfie från idag
 
 



Kom ihåg mig?