NEW

Sitter just nu i bilen påväg hem från Marieberg, glömmer alltid att jag kan mobilblogga så tänkte att jag kan väl ge göra en update nu. 
Fredag alltså, idrott som första lektionen och det är ju alltid lite halvt jobbigt men funkar, svenskan blev inställd så åkte hem med 12.15 bussen, hur skönt? 
Direkt när jag kom hem somnade jag i sängen, två timmar senare väckte pappa mig och sa att vi kunde åka & handla ny jacka och skor till mig idag, så hoppade upp ur sängen och åkte sedan. Nu har jag äntligen nya skor och en ny fluffig vinterjacka, är helt kär i den! Jätte gosig och fin. Kommer trivas i den i vinter, eller ja det började ju snöa idag så får väl sätta på den redan imorgon. Usch. Är inte en vintermänniska ALLS, hatar skidor och allt sådant, men kan tycka det är mysigt runt jul. Ikväll ska jag mysa med Elin och Tove, fint fint.
 
Nu ska jag sluta skriva! Hoppas ni har en bra fredag, tillsvidare.
 
 



Kom ihåg mig?