MYSELF

Jag måste sluta göra såhär mot mig själv, jag vill bara vara glad. Hela tiden. Eller iallafall under en lång tid, det tar på en att övertänka hela tiden och må dåligt över minsta lilla grej. Jag har lätt för att gömma saker att inte bry mig om jag mår dåligt och det hjälper, men ibland blir det bara för mycket och jag bryter ihop.
Men jag har bestämt mig för att göra min egen lycka, jag kan inte sitta och tro att allt ska gå utan att jag ens försöker hjälpa mig själv, hjälpa mig själv upp.
Jag måste stå på mina egna fötter. Och ska nu förändra mig själv, sluta med alla dåliga vanor som får mig att må dåligt, börja tänka mer positivt och verkligen sluta kasta iväg allt i livet, sluta ge upp. Och verkligen försöka.
 
Jag får bara inte glömma det tänket, jag måste göra min viljestyrka bättre. För när jag känner mig längst ner på botten så glömmer jag allt och det går bara dåligt. Men det är slut på det nu. 
 
 
 



Kom ihåg mig?