MYS

Hejhej, De senaste dagarna har jag bara slappat, slappat och slappat. Kollat filmer, varit ute på promenader, ätit goda frukostar och myst. Idag försökte jag mysa till det lite med ljus och te ensam vid köksbordet haha, jag gillar verkligen att vara ensam men på något sätt kändes det mysigare när jag fick sällskap där vid bordet. 
Imorgon ska jag träffa Elin en stund och även åka med mamma och köpa lite saker. Och på torsdag ska jag inte göra något speciellt på dagen, kanske vara med Elin då med och sen på kvällen drar vi på Halloweenfest!
Provade kläderna idag också, hade gjort det förut men ville vara säker på att allt funkade. Jag är inte så super utklädd men det funkar, ska vara en slags sjömanskapten haha med sånn där hatt och jacka som dom har. Sen får vi se ifall jag har kjol eller Byxor.... (haha och ja ni som har min syster på Facebook eller går på hennes skola, hon hade samma dräkt på utklädningsdagen på Vidåker)
Nu ska jag vara barnvakt åt min syster ett tag och senare blir det film, är så fruktansvärt sugen på ben and jerrys, får se ifall jag kan få i väg pappa och köpa det åt mig... Pusshej!
 
 



Kom ihåg mig?