18:22

 Har nu börjat trivas med håret mer och mer, mest för att det blev såpass mörkt när jag färgade och nu har jag ju tvättat det ett antal gånger och därför har färgen släppt litegrann och nu känns det mer brunt-brunt, nästan chocklad-brunt. Förut var det mer svart-brunt. Dock fortfarande väldigt mörkt! men det kommer. 
Annars är det ju längden bara, men har börjat trivas med den mera också. Bra bra.
Idag är det ju måndag, lika jobbigt och tråkigt varje dag, gick upp för tidigt också för glömde helt bort att vi har sovmorgon på måndagar, men det gjorde inget. Satt ensam vid soffan och kollade Grey's avsnitt med frukosten och sedan traskade jag till bussen vid 08:20. 
Kom hem kl 4 och har hittills ätit mat, kollat grey's och skrivit lite på en uppgift. Ska nog dra ut på en pw vid 7 (om jag orkar, är sjuuuuukt trött) Tillsvidare!
 
Trivs mycket mer med mitt naturliga ''lockiga'' hår när jag har mörkt så plattar aldrig håret, och har köpt världens bästa olja till håret som luktar jätte gott också! håret känns alltid så vårdat och inte alls lika slitet som förut.
 
 



Kom ihåg mig?