KANYE DRAG YOUR ASS TO SWEDEN

Känner just nu samma avundsjuka som jag kände för typ 2 och ett halvt år sedan när jag inte fick se Jay-z's och kanye's turne ''Watch the throne'' när dom var i stockholm, Ja Jay-z se uppträdde i stockholm igår och ja det måste ha varit sjukt, och ja jag dör lite inombords.
 
Men det skulle aldrig komma på fråga att jag missar Kanye när han kommer hit, då niiiiiii. Kommer bli sick, Han är ju just nu på sin Yeezus turne i USA, får bara hoppas han släpper en Europa turne snaaaart!!!
Till annat, vaknade klockan halv 3.... obs.... och somnade med en migrän och vaknade med det, inte så jävla kul. Så är inte på det bästa humöret just nu, men tog en dusch nyss och det hjälpte lite, ska strax dra upp och käka frukost, eller lunch då! 
 
Tillsvidare
 
 
 



Kom ihåg mig?