CHANGE

Jaha då har man gått och blivit 15cm korthårigare (?) och mörkhårig! tycker det passar rätt bra såhär på hösten och innan vintern. Jag tycker det blev väldigt bra men kommer ta ett tag innan jag vänjer mig, jag trivs verkligen i mörkt men att ha kort är inte något jag ger tummen upp till direkt.. Dock var det behövligt så inga sura miner! tog bort allt risigt och nu får vi väl hoppas det växer i raket fart som det gjort alla andra gånger jag klipper såhär mycket av håret. Hejaheja! hoppas jag har långt till sommaren iallafall.
Men men!!!!! NU ÄR DET DAGS!!! THE VAMPIRE DIAIRES! det kom ut inatt och nästan alla har hunnit sätt det nu eftersom klockan redan är 5, men jag har haft fullt upp hela dagen så har inte hunnit men nu ni!!! NU NI!!!!
 plus pappa har beställt thai till mig, åh fredagar you make me happy
 
Här är några halvdana bilder på håret, men får räcka för nuet. Har ingen ork att ta några proffsiga bilder.
Pusshej och ha en bra fredag folks



Kom ihåg mig?