DEAD

Hej, orkar verkligen inte berätta vad som hänt de senaste dagarna osv. Men kan lägga det såhär, den här helgen som kommer nu är JÄVLIGT behövlig. Bussar som inte går, bråk med olika, dåligt humör, osv.
Känner dock att efter idag mår jag bättre och är på ett lite gladare humör. I helgen tänker jag göra allt annat än att ligga hemma och sura. Ska ta vara på varje stund, japp japp! positiva Milla.
Annars så är det onsdag, en liten besvikelse då jag vaknade imorse och trodde det var torsdag. Men dagen rullade på och jag åkte hem kl 4 i det då redan kolsvarta vädret, dock hade himlen en väldigt fin rödfärg innan solen gick ner, vilket jag tror vi alla konstaterade genom instagram och twitter uppdateringar, bra att ni har koll på vädret!
Längtar förövrigt till jullovet och den 16 december. 
 
Bye byeeeee



Kom ihåg mig?