JULAFTON

 
Hejhej! har inte skrivit på ett tag. Inte sen innan jullovet började, vilket var för några dagar sedan.
Har hunnit gått på fest, myst hemma med familjen framför bingolotto, tagit en tripp till Ikea och nu idag Julafton. 
Vaknade runt 11 imorse och satte mig och kollade tv med min yngsta syster och sedan gjorde vi oss iårdning och åkte till mormor och morfar. Var där med mina kusiner osv tills kl 7 då vi åkte hem och öppnade paketen, sen kollade vi lite traditioner på tvn så som karl-bertil jonssons jul. 
Har idag ätit julmat två gånger och en väldans massa chocklad. Så känner mig väldigt mätt och belåten just nu och ska nog sätta på en film och sova.
 
Imorgon ska jag måla väggarna i mitt rum och sätta ihop min nya säng. På kvällen får vi se vad jag hittar på. Pusshej! (kan skriva i ett annat inlägg vad jag fick i julklapp sen)
 



Kom ihåg mig?