TACO FREDAG

IDAG ÄR DET FREDAG FOLKS! och taco fredag också! ännu bättre ju
Slutade halv 2 med matte som sista lektion, gjorde sällskap med elin till subway och några andra grabbs, sedan tog vi bussen hem och sen gick jag hem med mig 5kg väska upp till mitt hus. 
Har precis ätit upp en väldigt god fruktsallad och kollar grey's. Har faktist inga planer idag.. förutom att äta tacos då. Ganska trist. Annars så har jag kollat runt på lite höstskor, vilket måste inhandlas snarast. Johnny bulls skor är ju för jävla fräna. Speciellt dom högaste, men vet inte riktigt om det är värt det... får bita på det äpplet ett tag till.
Nä nu ska jag sluta skriva, har fortfarande ont i huvudet, ätit två alvedon och en treo idag, Fan kommer bli crack-milla nu alltså...hah
Elin och jag var lite uttråkad i skolan, photobooth is our best friend
 



Kom ihåg mig?