DET RULLAR PÅ

Ser ut som ett spöke...
 
Hejsaaaan! Sist jag skrev var i måndags och då fick vi reda på att vi var lediga i två dagar. Spenderade dom två dagarna med Markus, myste och hade det sådär superbra som jag alltid har det med honom. Vart dock inge norrköping, Markus kunde inte följa med och sen vaknade jag upp & var bara otaggad på att ens gå upp ur sängen. 
MEN nästa vecka ska jag banne mig åka!! det har jag bestämt nu.
 Haha så dålig på att faktiskt genomföra de saker jag planerar..  Annars då? gick i skolan idag från 11 till halv 3, väldigt skön skoldag. Åkte hem, pluggade i två timmar kanske & sen städade jag hela mitt rum. Så lite nödvändigt har man väl fått gjort idag. 
 
Nu ska jag kolla klart idol som jag missade förut och sen sova! 
Är också väldigt taggad till helgen då det är feeest på lördag. HEJSVEJS.
 
 



Kom ihåg mig?