HELGEN

Har haft så dåligt humör hela dagen men vet inte ens varför, får så rätt ofta. Aja skitsammaaaaa, i helgen var det fest hemma hos fredrik och jag hade faktiskt jätte kul! inte haft det så kul på länge och träffade även tove på fredagen och lördagen så det gjorde helgen jätte bra. Vi åkte några till norrköping på fredagen för att killarna skulle köpa lite kläder, så medans dom var och shoppa gick jag till Tove och fick se hennes lägenhet och hur hon bodde i norrköping! vi tog ett glas vin och pratade om allt möjligt. 
Ska även till norrköping denna vecka, men denna gång ska jag shoppa, behöver verkligen nya kläder. Antingen imorgon eller på fredag. Annars så har jag bara hängt hemma hos feffe för det mesta med bra vänner för han är ensam hemma hela veckan. Dock inte idag, just nu ligger jag i sängen med en kopp te och tänker bestämt inte gå ut och göra något idag. Ska plugga och kolla Modern family.
Ja.. har väl inte så mycket mer att säga.
 
Vi hörs när vi hörs!
 
 



Kom ihåg mig?