2014-28-9 18:45

den här killen 
 
Hellooo!! Sist jag skrev var i fredags så tänkte berätta lite vad jag gjort i helgen.
Efter skolan åkte jag hem till markus och vi var där tills på kvällen då vi traskade iväg till adam där dom spelade fifa hela kvällen/natten förutom en paus när vi åkte till ica maxi. Så.. ja hade en ganska långtråkig fredag men det funkade för var så trött. Dock gjorde inte så mycket, går inte att ha tråkigt när man är med Markus och Adam.
 
På lördagen gick vi tidigt hem ifrån Adam till Markus, vi tog en tupplur och fixade oss sen gick vi ner till åhlens för att jag skulle köpa en födelsedagspresent till min mamma som fyllde år då! så grattis i efterskott till henne!! 
Köpte en fin lyckta och några ljus. Verkligen alla fyller år nu på hösten, i veckan fyller både min syster Ronja och Pappa! så blir mer födelsedagsköpande i veckan.
På kvällen åkte vi några stycken hem till Feffe och drack lite, tog sedan en taxi till en fest som sedan vart inställd så sen gjorde vi inte så mycket mer. 
Ja det var väl det.. idag vaknade jag hos Markus och vi kollade på film sen åkte jag hem vid 2.
Ska vid 8 åka tillbaka till honom, nu ska jag kolla modern family och vänta på att tiden ska gå..
Pussheeej!



Kom ihåg mig?