TYPISKT MIG

Hejhej idag åkte jag till skolan så jag var där kl 08:30 då nationella började, hade inställningen att jag skulle sitta där i 3 timmar. Men så vart det ju inte, vart klar med det på en timma och sedan var man tvungen att sitta kvar en halvtimma till?! men han precis så jag åkte hem med 10 bussen. Så var alltså där i bara 1/5 timma.. när jag kom hem åt jag en bacon macka och gjorde något som är så typical mig, somnar i soffan i en timma, byter plats till min syrras rum och sover där i två timmar, hon kommer hem så går ner till mitt rum och somnar där igen i 2 timmar (!!!) sov alltså bort sammanlagt 5 timmar av dagen idag hahaha, och det värsta är att när jag somnar under dagen så drömmer jag så sjukt mycket mardrömmar men ändå somnade jag om flera gånger vetande om att jag skulle fortsätta drömma.. var nästan så jag grät när jag vaknade upp och det har aldrig hänt förut...
 
 
Iallafall efter det gjorde jag något jag behövt göra på väldigt länge, nämligen städa mitt rum, och jag dammsög, tvättade speglar och fönstret, dammade och tvättade i alla hörn haha fick något ryck. Och nu sitter jag här med en vrålande mage och väntar på att maten ska bli klar... ska äta hamburgare med pommes!!!! bästa på hela dagen. Pusshej! ♡
 
 haha fyfan va tråkig bild men har verkligen inga intressanta, en sak jag måste ändra på! att ta mer bilder, alltså roligare bilder än egopics...
 



Kom ihåg mig?