HOME

Det här är ju bara irriterande, nu har jag inte varit i skolan i en snart en vecka och längtar nästan lite tillbaka, okej där ljög jag men orkar inte ligga inne längre. Dock är det ju mitt egna fel, hade jag inte varit ute i helgen hade jag väl varit frisk nu. Jaja imorgon SKA jag till skolan, förhoppningvis kan jag väl prata då också, stannade mest hemma pga av att jag har fruktansvärt ont i ena örat? och kan inte prata haha...
Men men, har hittills kollat igenom olika tidningar med kläder, och vill bara shoppa!!! måste ta en tripp i veckan eller helgen. Sen har jag druckit te och varmakoppen och ska väl snart plugga lite, för det behövs. 
Eller nej juste ska inte shoppa i helgen, glömde helt bort att om en vecka ska jag ju till stockholm och se Miley, vi ska bo på hotell och sen dagen efter ska vi ha en shoppingdag, så ska nog spara pengarna tills då..
 
Pusshej ♡
 
 



Kom ihåg mig?