STOCKHOLM

 
Heeejsan! ska försöka och inte göra den här texten allt för lång, men tänkte berätta vad jag har gjort under helgen. I fredags skrev jag ju på morgonen att jag skulle till stockholm, vi checkade först in på hotellet och gick sedan till pizza hut för att äta, såå gott! sen kl 6 bar det av till globen och stod i kö ett ganska långt tag och tillslut var vi inne, hela familjen var där för ronja & pappa köpte i sista minuten, dock var vi alla utspridda på olika platser. 
Jag tyckte konserten var väldigt och bra & underhållande för den delen!
 
På lördagen shoppade vi hela dagen och jag vandrade runt ensam i några timmar utan att min touch funkade på mobilen, först tänkte ja äsch den kommer funka sen, men sen fick jag meddelanden och folk ringde kors och tvärs, så fick lite panik och sprang till närmaste telefon kiosk och slösade runt 40 spänn på det pga av folk som är tröga och inte lyssnar när man ringer (pappa....). Fick iallafall med mig en massa behövliga sommarkläder (kan visa i ett annat inlägg) och på kvällen åkte jag hem till Markus och sov hos honom.
Sen på söndagen gjorde vi inte så himla mycket myste mest och käka mat haha, sov där tills idag också & vart ingen skola heller för är ledig idag!
Det var väl min helg, nu ska jag ta lite mat & sen sätta på någon rulle, vet inte hur jag ska kunna somna ikväll dock, haha låter så töntigt men tycker det är jobbigt att sova utan Markus när jag gjort det i flera dagar innan, får ont i magen när jag tänker på det.. Pusshej! ♡



Kom ihåg mig?