VARMT

Tisdag. Har nu jobbat två dagar på mitt sommarjobb, och jag trivs bra. Inte så jobbigt och det är även lite kul samtidigt så det är bra, det jobbiga är väl att det är samma timmar varje dag vilket gör det långtråkigt i längden när man inte har något att göra. Vilket är ganska ofta, idag kändes dagen extra lång. Det ända jag tänkte hela tiden var bara hur varmt det var och att jag ville ut, sen nu är jag hemma och vad gör jag? jo ligger i sängen för att jag tycker det är så varmt ute haha... Men ska gå ut snart behövde bara vila lite.
 
Igår åkte jag in till stan direkt efter jobbet och var där ända tills kl 10 på kvällen men har inget planerat mer för dagen idag. Det som är lite tråkigt med att jag jobbar här i vingåker, eftersom jag umgås med folk i katrineholm. Orkar inte varje dag åka in till stan bara för att vara där i några timmar, men jag blir ju sååå himla lätt uttråkad, så vill egentligen göra något nu efter jobbet..
 
Nä nu ska jag sluta skriva, hoppas alla har det bra. Pusshej! ♡
 
 



Kom ihåg mig?