HEEEEEJ

 
Hej people! Nu har jag inte skrivit på några dagar, Bråvalla var otroligt kul & skulle kunna sitta och skriva världens längsta text om hur det var att se KANYE WEST i verkligheten, eller hur kul det var att dricka varje dag med sina vänner och se flertal med bra band/artister. Värt 2000spänn det här året också. Det dåliga var väl att jag tyvärr vart sjuk första dagen och var under hela festivalen. Men jag hade kul ändå! 
Orkar inte lägga upp alla bilder därifrån just nu men har man mig på Facebook så finns dom där!
Just nu sitter jag hemma hos matte med Markus och några killar. Har umgåtts med markus hela veckan och inte sovit en enda natt utan honom sen bråvalla, nästa vecka börjar jag jobba så blir lite svårare att ses då eftersom jag jobbar i Vingåker. Hoppas dom här tre veckorna går fort! 
& Igår kom äntligen värmen, nu får vi hoppas den stannar! Vill inte ha en vanlig "svensk" sommar i år. 
Fick också min nya mobil idag, en iPhone 5s!! Äntligen! 
 
Det var väl allt, pussheeeeeej! ♡



Kom ihåg mig?