BACK TO SCHOOL

Lovet är nu över och jag har gått två dagar i skolan. Snart fredag intalar jag mig varje dag! trots att jag har sådan sjuk ångest över allt i skolan osv så ska jag försöka att bara köra nu tills sommarlovet, vi har ju ändå sportlov om en månad sedan påsklov så det ska nog gå! 
Annars så har jag gjort så mycket nästan varje dag under lovet att jag fått typ abstinens, måste göra något hela
 tiden. Igår var jag i skolan till halv 2, åt sedan på mcdonald's med Elin och drog sedan till Örebro för att shoppa. Fick med mig två tjocktröjor, en bustier och ett linne, samt flera ringar och earcuffs. Är väldigt nöjd!! Så länge sen jag var och shoppa (om man bortser från all nätshopping..)
Ska dock åka snart igen för behöver lite annat. Idag har jag varit i skolan, sedan på läkarbesök. Åkte vidare hemåt, och har sen dess käkat bullar & kollat PH. Nu är jag rastlös igen och funderar på om jag ska ta en promenix....
 
Pusshej!
 



 



Kom ihåg mig?