LIFE GOES ON

(tagna i lördags)
 
Hejhej! skolan har rullat på som vanligt denna vecka, på fritiden har jag för det mesta kollat paradise hotel och myst. Just nu sitter jag i köket i mitt tomma hus med matte boken uppe! har försökt räkna några tal och ska väl fortsätta snart, väntar bara på att kaffet ska bli klart.
 
På fredag kväll blir det att bada badtunna och käka middag hemma hos Elin med några av tjejerna i klassen, ska bli mysigt! Och på lördagen blir det Tjejfest hemma hos Ebba i min klass, fullbokad helg och det trivs jag mest med! 
dock skulle det vara skönt att få sova ut lite extra någon gång, men det kan man ju alltid göra på söndagen.
Ska också skriva ett litet grattis till världens bästa Vickis som fyller år imorgon!! skriver det nu för kanske inte hinner uppdatera imorgon. Hoppas du får en bra dag!
 
Pusshej på er!
 



Kom ihåg mig?