TORSDAG.

Heeejsansvejsan, igår fick jag min lön från sommarjobbet så efter skolan gick jag till markus & vi tog en runda på åhlens, var ute efter en ny parfym som jag tänkte unna mig nu när jag har pengar, så köpte en ny! flora by gucci heter den, luktar jätte gott!! Sen gick vi till h&m och så köpte jag två tröjor till Markus vilket han blev väldigt glad över! sen sov jag hos han. Och sov jätte bra hela natten + hade sovmorgon till 11 idag. Vi har jätte bra schema på torsdagar för vi hade sen bara två lektioner och slutade 20 över 1.
Och nu sitter jag hemma hos mig med världens ångest, inget kring skolan för där har jag gjort det mesta, men kring att jag sitter hemma, ensam, utan sällskap och ska inte åka eller göra något under dagen/kvällen. Får lite små panik över sånt. Men ska ta en dusch nu sen ska jag bara ta det lugnt och vänta tills jag blir trött så jag kan sova och vakna upp till en freeeeedag.

Det var väl allt! bye bye
 
 



Kom ihåg mig?