SÄLJA KLÄDER

Har varit hemma idag så har suttit och funderat över lite olika saker, blandannat att jag alltid har brist på pengar (när ja slösar) annars måste jag alltid vänta länge när jag sparar tills jag har ett visst antal pengar. 
I sommras hade jag ganska mycket, måttligt iallafall. Men använde såklart slut på allting och nu har jag väl lite men inte alls mycket. Och jag har tänkt på en sak, är det någon som vet om man kan typ sälja eller lämna in sina kläder någonstanns och man får pengar för det? eller hur går det till? 
För jag har verkligen tonvis med NYA kläder som jag inte använt och inte vill ha. Och får ångest varje gång jag ser dom bara hänga i mitt rum, liksom känns så onödigt eftersom jag inte använder dom, och dom tar upp plats. 
Ska prata lite med mamma och se hur jag ska göra. I NEED THE MONEY. 
 
Annars så åt jag nyss en god middag och har legat inne hela dagen känner mig väldigt hängig och lite krasslig just nu. Men ska ta mig till skolan endå imorgon. 
Har inte så mycket mer att säga, än att jag längtar sååå mycket till att få lov. 
Btw har börjat kolla på The walking dead igen, älskar den serien men slutade för ett tag sen orkade jag inte börja igen men nu är jag snart klart med 3an och 4e säsongen började ju för någon dag sen! wiiiee
 
Tillsvidare!
 

du kan ju lägga upp några här och kolla om ngn är intresserad, som en liten bloppis? :)




Kom ihåg mig?