16:12

Kom hem från julmarknaden för ungefär en halvtimma sen, det var väl inte så mycket att hurra för, mycket julkrimskrams och tanter vart man än gick, lite så som det brukar vara på en julmarknad. Minus snön då förstås. 
Men fick med mig det som jag hoppades på att det fanns där, Rostade mandlar!!! så fruktansvärt gott, köper det vart jag än är när jag är på marknad för det finns inte i vanliga affärer, tänker lätt köpa det igen när det är julmarknad i Vingåker. Köpte kanderade cashewnötter också, mhmmmm... 
 
Nu väntar jag på att pappa ska bli klar med maten, vi ska äta Pasta carbonara! också något jag älskar (Tjockis Emilia i farten idag.)
Känns lite tråkigt dock att jag har ingenting planerat i kväll eller så värst mycket i veckan heller, förutom Halloweenfesten då! vilket jag taggar så mycket till!! hoppas det blir kul!
Nä nu ska jag sätta på en film och mysa ner mig i sängen med lite te. Puss!
 
 
 



Kom ihåg mig?