klantarsel + otur

 
Borde inte skriva nu egentligen men måste få ur min vrede, dagen började fett bra och det gjorde mig inget att vi gick långdag. Efter skolan kl 4 gick jag en snabbis på stan för att köpa present till min syster, hittar lite grejer som jag sedan köper. Sen ska jag gå till bussen och så är den försenad i 35 minuter? fick världens spränghuvudvärk helt plötsligt också, så åker på bussen hem och såklart bara för att den är försenad missar jag bussen till vannala, så går hem och är sviiiiiinhungrig för hade inte ätit sen 12 imorse. Så ska ta något äta men vi hade knappt något, för ovanlighetensskull när vi nästan alltid har överdrivet mycket mat, iallafall tog ris med kyckling och så tappar jag ALLT!!!!! på golvet...... det var den sista risen också. Så tog tre mackor och nu sitter jag här och tjurar.
hahahhahaha asså orkar inte, nu ska jag ta en långdusch och sedan kolla på paradise på viaplay sen sova.
 
HEJDÅ. 



Kom ihåg mig?