CHANGE

Tjossanhej, sist jag skrev var i torsdags förra veckan, det här med blogga orkar jag inte riktigt med just nu.
Iallafall, sen dess har jag gått och blivit mörkhårig & även korthårigare, har dock kvar ombren och jag stortrivs faktiskt! sen kommer det bli ljusare med tiden, vilket jag vill.
Har också varit sjuk i ett antal dagar, så det här är första dagen jag har varit i skolan sen i fredags. Annars är jag tyvärr på sjukt dåligt humör, var på bra humör imorse men sen under dagen har det bara blivit värre och värre. Blir väl så när man kommer tillbaka till den jobbiga verkligheten.
Idag ska jag nog bara plugga och ta det lugnt, kolla serier osv. Har dom senaste dagarna sovit hemma hos Markus och det har varit jätte mysigt så kommer sakna han ikväll..
Förövrigt så har jag druckit varje helg sen vi börja skolan, så denna helg tänker jag ta det lugnt! 
Är jätte sugen på att ta en tripp till norrköping eller stockholm och shoppa, plus att jag verkligen behöver nya höstklädeeeer!! 
 
Det var väl det, pusshej!
(bilden är tagen i ett mörkt rum, är ljusare i verkligheten)
 
 



Kom ihåg mig?