AUTUMN LEAVES

 
Min nya fluffiga tröja!
 
Heejsansvejsan, igår åkte jag till stan vid 9 och så åkte markus och jag till feffe för att kolla paradise hotel med dom, sen åkte vi hem till markus och somnade typ på direkten. Kändes som att jag bara träffade honom i 20 minuter för det gick så snabbt, när jag inte träffar markus på några dagar känns det som flera veckor. 
Iallafall hade sovmorgon idag så det var jätte skönt, gick till skolan till 2 för vi hade ingen fotolektion och kom hem för kanske en timma sedan. Har precis käkat och nu ska jag faktiskt plugga, vill bli klar med lite saker. 
 
Annars så har jag blivit jätte sugen på att börja gymma, och arg på mig själv att jag blivit så lat? och sen är ju faktiskt gymma ganska kul ibland, men jag vill ju såklart göra det mest för att få resultat. + då har jag något mer att göra om vardagarna, gör inget annat annat än att ligga inne och kolla serier haha... 
Men vi får se vart jag börjar, antingen world class eller actic i stan.. Ska nog bestämma mig nästa vecka.

JA det var väl det.. imorgon är det fredag och kebabgryta i skolan!!!! ni förstår inte hur taggad jag är!!
har inga planer efter skolan men tror jag ska hänga med markuuuuus, shao! 



Kom ihåg mig?