CHANGES

Har tänkt lite, eller mycket. På att saker verkligen blir vad man gör dom till. Spelar ingen roll hur dåligt man har det (Ta det med en nypasalt, menar såklart inte huuur dåligt man än har det) men oftast kan man ändra en situation eller ett tillfälle genom att ändra inställning. Och det hjälper såklart inte på direkten, men med tiden så blir det bättre bara man tänker positivt.
 
Började fundera på det för tänkte på hur förra sommaren eller rättare sagt året nog var det värsta jag någonsin varit med om ÄVEN ifall jag gjorde sjukt mycket nya och roliga saker, så var mitt tänk inställt på att må dåligt och allt jag gick igenom psykiskt. Så hade jag bara haft det tänket jag har nu så hade jag nog kunnat tittat tillbaka och tänka att jag mådde 50% bra av tiden istället för 10. 
Finns dock inget man kan göra åt det nu och gjort är gjort, men lärde mig väl att det inte är värt att slösa bort ett år av ens liv över att må dåligt över något som egentligen inte var värt att må dåligt över (inte så länge iallafall). 
Inget är perfekt, och det är inte perfekt nu heller. Men jag har bestämt mig för att må bra och även ifall det kommer gå dåligt då och då, vilket det säkert kommer. Så ska jag iallafall försöka. Det är det ända som räknas! 
 
Vart ett litet djupt inlägg nu haha, men behövde få det ur mig och kan väl vara bra för någon att läsa också om den känner lite samma som mig. 
 
Ha det bra nu kompisar!!  ♡



Kom ihåg mig?