PÅSKLOV

Oj, har inte skrivit här sen i torsdags. Sedan lovet började har jag inte suttit vid datorn alls. I fredags åkte jag hem till Markus efter att jag hade kommit hem från skolan och gjort mig iårdning, sedan spenderade vi kvällen hemma hos Jacob med bra folk och drack gott. På lördagen åkte vi till Adam och var där under hela eftermiddagen, dom spelade in videos och jag var väl bara där och skrattade åt dom haha.. och på kvällen vart det fest igen. 
Sen har jag varit med Markus hela veckan, har i princip bott här enda sen i fredags, har varit hemma en gång och hämtat kläder. 
Imorgon ska jag hem för måste fixa lite grejer, samt hämta ut mina kläder som kommit!! dock stod det att inte alla kommer samtidigt, så det var lite synd. Behöver något nytt att ha på mig till på lördag, för då ska jag på 18årsfest och det är påskafton som nog alla vet. Och just nu ligger jag i Markus säng och kollar New girl.
 
Hoppas alla har haft ett bra lov hittills! Pusshej! ♡ 



Kom ihåg mig?